Уважаеми клиенти,
тук ще опитаме да дадем отговор на често задавани от Вас въпроси:
1. Защо много често има липси в поръчките заради неналични артикули?
- за да осигурим на клиентите си възможно най-ниски цени ние събираме онлайн поръчките от наши физически магазини, вместо от склад. Това, за съжаление води до невъзможност да "резервираме" поръчаните артикули и до изчерпването на някои от тях, докато настъпи времето за събиране на поръчките (около час преди слота за доставка, за да осигурим максимална свежест на продуктите).
2. В какъв срок се възстановява надплатена сума при поръчка с плащане онлайн в момента на поръчката?
- когато направите поръчка и изберете опцията плащане онлайн в момента на поръчката чрез плащане с банкова карта през виртуален ПОС терминал, Вие всъщност не плащате сумата на поръчката си, а ПОС терминалът само я резервира/блокира. След като съберем поръчката, ние сравняваме касовия й бон с резервираната сума от Вашата карта и при разлика оторизираме плащане само на равностойността на касовия бон. Остатъкът се възстановява в сметката Ви от обслужващата банка, издала Вашата банкова карта. В зависимост от договорните Ви условия с банката или нейните общи условия, това може да отнеме от няколко минути до няколко работни дни.
3. Какво да направя, ако не мога да завърша поръчката си?
- ако при натискане на „Завърши поръчката“ системата Ви връща в кошницата с покупки, молим да проверите списъка с поръчани продукти и да погледнете дали под името на някой от тях не пише с червени букви, че артикулът е изчерпан или с намаляла наличност, но недостатъчна, за да изпълни заявката Ви.
Изпълнете написаното (ако артикулът е изчерпан, го заменете или премахнете, а ако е с намаляла наличност, съобразете заявката си с новата наличност) и завършете поръчката си.
Ако системата започне да трепти и да блокира, обновете страницата чрез натискане на refresh символа ↻ горе вляво на екрана, след което повторете процедурата.
4. Какво да направя, ако при влизане в сайта не се визуализират продукти?
- при проблеми с визуализация на артикули въведете отново адреса си за локализация на главната страница вдясно от търсачката и вляво от количката, означен с този символ:
Натиснете го и ще се отвори нова страница, в която да въведете адреса си, дори вече да е бил въведен. Натиснете „Запази и продължи“, системата ще Ви върне в главната страница и проблемът ще бъде решен.
5. Как да направя промяна в поръчката си?
- можете да ни пишете или позвъните на мейла и телефона, изписани в края на страницата до 2 часа преди началото на слота за доставка.
6. Как да дам обратна връзка?
- обратна връзка може са даде по три начина:
* на мейла, изписан в края на страницата;
* на телефона, изписан в края на страницата;
* чрез отговор на SMS, който всеки клиент получава след доставена поръчка.
При други въпроси и/или проблеми, свързани с Ваша поръчка или онлайн магазина на T MARKET Online, молим да използвате за връзка с нас:
1. [email protected] по всяко време;
2. телефонен номер +359876813797 в работно време, както следва:
- Понеделник - петък: 09.00 - 18.00 ч.
- Събота: 09.00 - 13.00 ч.
- Неделя: почивен ден
КОНТАКТИ ЗА ВРЪЗКА:
[email protected]
Copyright 2020 © Максима България ЕООД.
Онлайн магазин От CloudCart
Powered by CloudCart
При възникване на спор, свързан с покупка онлайн, можете да ползвате сайта ОРС
Ще получиш линк за потвърждение на имейла, който запишеш по-долу
Информация за “Бисквитки”
„Бисквитката” е малко количество данни, които уебсайтът съхранява на компютъра или мобилното устройство на посетителя.
На tmarketonline.bg използваме „бисквитки” във връзка с неговото функциониране, както и за събиране на статистически данни с цел извършване на анализ. Използваните бисквитки служат за разграничаване на потребители и сесии, за определяне на нови сесии, за подаване на заявки, съхраняване източника на трафик и начина, по който е достигнат сайта.
Задължителни |
||
наименование |
описание |
срок на съхранение |
_ccs |
това е сесията на всеки потребител |
7 дни |
uuid |
уникално ИД на потребителя, служи за предаване на информация за направените действия на потребителя в сайта |
12 месеца |
XSRF-TOKEN |
задължава браузъра да обработва „бисквитки“ |
7 дни |
products.list.filter.categories |
служи за сервизна информация за потребителския интерфейс |
7 дни |
products.list.filter.new |
служи за сервизна информация за потребителския интерфейс |
7 дни |
products.list.filter.price_ranges |
служи за сервизна информация за потребителския интерфейс |
7 дни |
products.list.filter.vendors |
служи за сервизна информация за потребителския интерфейс |
7 дни |
Ако желаете да прегледате и/или откажете услугите, които предоставяме чрез гореизброените или опционалните „бисквитки“, трябва да посетите раздел „Настройки на бисквитките“ в меню Информация за "Бисквитки" и да следвате посочените там стъпки. Също така бихте могли чрез съответна настройка на Вашия браузер да изключите както нашите бисквитки, така и бисквитките на трети страни. В този случай е възможно да загубите част от функционалността на някои от услугите в tmarketonline.bg.
В случай, че ползвате линк, който Ви препраща в друг сайт, той ще има собствени бисквитки и политика за сигурност, над които ние нямаме контрол.
Имайте предвид, че деактивирането на „бисквитките“ във Вашия браузър може да ограничи функционалността на нашия сайт за Вас. С оглед пълната прозрачност Ви информираме и за опционалните „бисквитки“, които използваме, а именно:
Имайте предвид, че деактивирането на „бисквитките“ във Вашия браузър може да ограничи функционалността на нашия сайт за Вас. С оглед пълната прозрачност Ви информираме и за опционалните „бисквитки“, които използваме, а именно: